dejong-inthestates.reismee.nl

We zijn er!

Hallo! We gaan op deze manier proberen om een reisverslagje te maken van deze USA-trip!

Zondag zijn we vertrokken vanuit Schiphol, eerst naar Zurich en daarna door naar Las Vegas; het was wel een lange zit maar we zijn geland om 18.15 u.plaatselijke tijd in Las Vegas.Met rode ogen van de slaap door alle security gestrompeld toen door de schuifdeur de states in.....BAM....41 graden!! Gelijk weer wakker,naar het hotel Paris gegaan ,huge hotel, kamer op de 27-ste verdieping.

Thijs moest direct de strip op, zoveel mooie snelle auto's,dus tanden poetsen en doorrrr.....we hebben wat gegeten en bij de fonteinen van Belagio begon me het een beetje te duizelen, inmiddels bijna 30 uur op en dan in zo'n stad met die hitte... lekker naar bed....

Om 3 uur natuurlijk klaarwakker met z'n drieën,vreemd zo'n jetlag, om half 7 uiteindelijk maar opgestaan, Thijs wilde weer de Strip op.....heeft zoveel mooie auto's gezien....

Om 13 u de camper gehaald en hij is super, van alle gemakken voorzien. In de Walmart boodschappen gedaan(pffff waarom zo groot...Eka heeft ook gewoon alles...) en op naar Zion.195 km.Goed te doen en lekker uit de stad de rust in.Natuur word per mijl mooier.Aangekomen bij Watchmen campground wat gegeten en vuurtje gefikt.Lekker wijntje/biertje en toch maar om 22 u.het bed in, naweeën jetlag.

Vandaag om 7u alweer in de benen , ontbijtje in de camper, zon was er nog niet.We besluiten om maar gewoon in de camper op pad te gaan, geen weer en geen zin in een wandeltocht....Op naar Bryce canyon, ook weer een prachtige route, door Red Canyon, schitterende rode rotsen en bergpassen.

Nu zijn we in Ruby's Inn, leuke campground, we hebben het vuurtje al aan en gaan zo de steaks op het rooster gooien, morgen gaan we hiken door the mountains, wordt vervolgd....;-))